Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Restodruid som gärna vill bli med

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Pirjjo-r
Gäst




Restodruid som gärna vill bli med Empty
InläggRubrik: Restodruid som gärna vill bli med   Restodruid som gärna vill bli med Icon_minitimesön jan 18, 2009 12:55 pm

Karaktärens Namn: Pirjjo

Karaktärens Klass: druid

Karaktärens Specc: resto

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): har lite balancegear men i princip ingen som helst fearl och har aldrig spelat feral överhuvudtaget så det är inget som jag skulle anförto mig till Smile

Experiance med nuvarande karaktär: pre wotlk allt utom sunwell, i wotlk allt på 10 manna (har ej downat Malygos dock), i 25-manna allt utom 2 sista i naxx och Malygos,

Allmän Raidexperiance: samma som med den här charen förutom att jag även raidat lite bara AQ 20 och ZG pre tbc som holypriest

Tider online: vardagar oftast hela kvällarna utom då jag jobbar jour vilket är ca 1 gång/vecka, på helgerna större delen av dagar och kvällar

Kan Raida mellan dom här timmarna: ja säg mellan 18.30-24 eller nåt

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: pga mitt jobb så är det olika beroende av när jag har jour men brukar försöka dessa till dagar då det inte ligger raids om möjligt

Vad du förväntar dig av guildet: ett kl gäng som progressar framåt med god sammanhållning och stämning

Varför vill du vara med i guildet?: för att jag gillar tanken med ett helsvenskt guild och för att dom jag pratat med verkar vara trevliga och ni verkar vilja progressa framåt

Det kommer även komma en apply från min kille som spelar mage (Shadowbich) och en mycket nära vän till oss som spelar deathknight (Isiz)
Till överst på sidan Gå ner
Pirjjo
Gäst




Restodruid som gärna vill bli med Empty
InläggRubrik: armory   Restodruid som gärna vill bli med Icon_minitimesön jan 18, 2009 1:26 pm



hm armorylänken vill inte vara med
Till överst på sidan Gå ner
Nebulon

Nebulon


Antal inlägg : 29
Class : Mage
Ras : Troll
Registration date : 08-12-29

Restodruid som gärna vill bli med Empty
InläggRubrik: Sv: Restodruid som gärna vill bli med   Restodruid som gärna vill bli med Icon_minitimesön jan 18, 2009 4:21 pm

Pirjjo skrev:


hm armorylänken vill inte vara med
Verkar vara något fel med det. Forumet verkar blocka armorylänks eller nåt Mad Mad Mad
Till överst på sidan Gå ner
nallehbre

nallehbre


Antal inlägg : 35
Registration date : 08-12-29

Restodruid som gärna vill bli med Empty
InläggRubrik: Sv: Restodruid som gärna vill bli med   Restodruid som gärna vill bli med Icon_minitimetis jan 20, 2009 1:18 am

Ser bra ut, Välkommen
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Restodruid som gärna vill bli med Empty
InläggRubrik: Sv: Restodruid som gärna vill bli med   Restodruid som gärna vill bli med Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Restodruid som gärna vill bli med
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: