Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 death knight tank

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Isiz
Gäst




death knight tank Empty
InläggRubrik: death knight tank   death knight tank Icon_minitimesön jan 18, 2009 3:30 pm

Karaktärens Namn: Isiz

Karaktärens Klass: Death knight

Karaktärens Specc: frost tank

Karaktärens länk till armory:....................

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): Har dps gear

Experiance med nuvarande karaktär: allt i 10 manna utom malygos , allt i 25 manna utom 2 sista och malygos

Allmän Raidexperiance: raidade i hard core guild pre tbc men hade sedan ett uppehåll från wow så tbc e inte så mye raidat i ^^

Tider online: för de mesta när ja e fri.

Kan Raida mellan dom här timmarna: tis. 18.00-00.00 , tor från 18.00-02.00 fre-lör 24/7 , sön 11.00-00.00

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: måndagar och onsdagar pga jobb

Vad du förväntar dig av guildet: hoppas på mycket trevligt raidande med najs folk ^^^ , kör gärna lite pvp ibland osso eller nåt annat skoj.

Varför vill du vara med i guildet?: ja tycker om att ni e hel Svensk guild och mina rl polare shadowbich o Pirjjo har gjort apply till er så ja vill ju spela ihop med dom .
Till överst på sidan Gå ner
Plagued

Plagued


Antal inlägg : 34
Age : 37
Class : Death Knight (Tank)
Ras : Tauren
Registration date : 08-12-30

death knight tank Empty
InläggRubrik: Sv: death knight tank   death knight tank Icon_minitimemån jan 19, 2009 2:08 pm

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Isiz

Fint och se lite fler DK tanks, ser dock att du inte är helt Deff cappad samt lite frågetecken på din specc. Men speccen är ngt jag experimenterar med ännu också. Utöver det så ser du ut att vara en trevlig prick och du har signat med lite andra polare också. Så om du fixar de sista Deff på ditt gear så ser jag absolut ingen anledning till varför du inte skulle få leka med oss i sandlådan ^^

Får dock vänta på de andra lite "högre" uppsatta ;P

puss
Till överst på sidan Gå ner
http://www.starvault.se
nallehbre

nallehbre


Antal inlägg : 35
Registration date : 08-12-29

death knight tank Empty
InläggRubrik: Sv: death knight tank   death knight tank Icon_minitimetis jan 20, 2009 1:17 am

Säger samma sak som Plagued, Allt ser fint ut, kan dock inget om DK speccs osv... Fixa den sista 8 deffen så ska det inte vara några problem att få leka
Till överst på sidan Gå ner
isiz
Gäst




death knight tank Empty
InläggRubrik: angående def cap   death knight tank Icon_minitimetis jan 20, 2009 7:44 pm

tjosan ja e def cappad hade väl inte allt tank gear när ni kollade bara ^^
Till överst på sidan Gå ner
Mai

Mai


Antal inlägg : 45
Age : 35
Class : Range Tank warrior
Ras : Undead FEMALE!
Registration date : 08-12-31

death knight tank Empty
InläggRubrik: Sv: death knight tank   death knight tank Icon_minitimeons jan 21, 2009 1:17 am

Isiz skrev:
Varför vill du vara med i guildet?: ja tycker om att ni e hel Svensk guild och mina rl polare shadowbich o Pirjjo har gjort apply till er så ja vill ju spela ihop med dom .

In med alla tre imo:D

Tho måste jag bara få undra en sak; trodde att ett segt main hand vapen och ett snabbt offhand var bäst för tonking dk's, men jag vet absolut inget om DK's (därför jag frågar:D).
Till överst på sidan Gå ner
Isiz
Gäst




death knight tank Empty
InläggRubrik: death knight tank/merge/   death knight tank Icon_minitimetor jan 22, 2009 8:05 pm

Tjo !
Mjo de e möjlit att de e bättre med ett annat main hand men dom ja har e dom bästa ja fått hittills ^^ ,så ja kommer väl förmodeligen byta när tilfälle ges )
Till överst på sidan Gå ner
Isiz
Gäst




death knight tank Empty
InläggRubrik: death knight tank/merge/   death knight tank Icon_minitimetor jan 22, 2009 8:07 pm

hoppsan de va meningen att de skulle ble ett post reply hehe ^^
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





death knight tank Empty
InläggRubrik: Sv: death knight tank   death knight tank Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
death knight tank
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Level 80 Death Knight!
» Tank apply
» tank LF guild
» Deathknight tank applyar
» Stringers Druid Tank (Stor + Stark)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: