Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 enhancement shaman! kraaam!

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
zetath
Gäst




enhancement shaman! kraaam! Empty
InläggRubrik: enhancement shaman! kraaam!   enhancement shaman! kraaam! Icon_minitimetor feb 05, 2009 10:58 pm

Karaktärens Namn:Zetath

Karaktärens Klass:SHAMAN

Karaktärens Specc:enhancement

Karaktärens länk till armory:sökte på mitt namn men fick bara upp en 80 hunter så ja vettefan, min gear är iallfall full epic 10 /25man gear full enchantad med det bästa

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har):för mig finns det ingen annan spec än enhancement, inte nog med att jag nästan aldrig varit något annat, så är jag 100% säker på att jag absolut inte kan spela något annat än enhancement

Experiance med nuvarande karaktär:har spelat wow sedan pre tbc och min shaman sedan starten av tbc. i tbc spelade jag till en början bara pvp vilket jag tyckte om och fortfarande gör, däremot tar det aldrig upp min tid som e nödvändig för pve. kör pvp för det mesta på min mage som heter zath.

Allmän Raidexperiance:har raidat sedan mitten av tbc och det var från kara till hyjal och någon BT med guilderna soothsayer, red lotus, soon, hälsningsarmen, bloodbound och novus scpetrum. jag kommer alltid till raids fullt me pots och buffmat samt alla tacts inprintade i skallen så ja kan dom för varje klass. jag har även varit officer i bloodbound och novus sceptrum

Tider online:jag är online för det mesta mellan 16:00 till 22:00 beroende på ifall jag har läxor eller inte, jag lägger upp det så att jag inte missar raids. helgerna spelar jag hela dagarna ifall jag inte hittar på nått fuffens (vem vet vad det kan vara)

Kan Raida mellan dom här timmarna:16:00 - 22:00 eventuellt senare kan fixas om det skulle behövas.

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna:inga speciella dagar jag inte kan raida, det är bara ifall jag ska ut och resa till släktingar som jag skulle vara offline ett tag.

Vad du förväntar dig av guildet:en skön stämmning, jag kräver inte att få raida hela tiden men ställer alltid upp. och framför allt att ha kul.

Varför vill du vara med i guildet?: jag vill inte ha epics och vill inte ta andras platser i raid, jag whinar inte om någon gör fel eller skäller ut någon. allt jag vill vara med för är för att jag vill spela med sköna kompisar, på vilket sätt man gör det spelar ingen roll för mig.
Till överst på sidan Gå ner
Mai

Mai


Antal inlägg : 45
Age : 35
Class : Range Tank warrior
Ras : Undead FEMALE!
Registration date : 08-12-31

enhancement shaman! kraaam! Empty
InläggRubrik: Sv: enhancement shaman! kraaam!   enhancement shaman! kraaam! Icon_minitimefre feb 06, 2009 12:13 am

Niiice gief enhancement shammy...

Got my vote!

Citat :
whinar inte om någon gör fel eller skäller ut någon.

We haf Härskis till det <3^^
Till överst på sidan Gå ner
Härskarpwnz

Härskarpwnz


Antal inlägg : 14
Class : Shaman (inte spirit speccad som såpbubblan)
Ras : Orc shemale
Registration date : 08-12-29

enhancement shaman! kraaam! Empty
InläggRubrik: Sv: enhancement shaman! kraaam!   enhancement shaman! kraaam! Icon_minitimefre feb 06, 2009 10:09 pm

Mai skrev:


Citat :
whinar inte om någon gör fel eller skäller ut någon.

We haf Härskis till det <3^^

Err, nu tar du det jävligt passivt!

On topic: kör hårt. Har som sagt inga ench shammies alls atm, så ser inga förhinder alls Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





enhancement shaman! kraaam! Empty
InläggRubrik: Sv: enhancement shaman! kraaam!   enhancement shaman! kraaam! Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
enhancement shaman! kraaam!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: