Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 mage som vill joina

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Shadowbi
Gäst




mage som vill joina Empty
InläggRubrik: mage som vill joina   mage som vill joina Icon_minitimesön jan 18, 2009 2:27 pm

Karaktärens Namn: Shadowbich

Karaktärens Klass: mage

Karaktärens Specc: 0/53/18

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): hm kan inte vara så mkt mer än dps Smile, har dock hastegear om det skulle behövas nånstans

Experiance med nuvarande karaktär: 10 manna allt men har inte downat Malygos, 25 manna allt utom dom två sista i Naxx samt Malygos

Allmän Raidexperiance: pre wotlk allt utom sunwell, inte alls mycket erfarenhet pre tbc

Tider online: typ alla vardagskvällar samt större delar av dag/kväll under helgerna, om det är hockey så kan jag dock vara lite afk men det går såklart alltid att prata om, go Brynäs

Kan Raida mellan dom här timmarna: 18.30-24

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: kan typ alltid men ngn extremt sällsynt gång kan det hända att jag kör lastbil på kvällen och då kan jag såklart inte raida

Vad du förväntar dig av guildet: ha skoj och få tillbaka glädjen i spelet

Varför vill du vara med i guildet?: Darkpawn som jag pratat med verkar vara en trevlig prick

vill gärna spela tillsammans med Pirjjo som ledan lagt en apply samt Isiz (deathknight) som är på gång med sin
Till överst på sidan Gå ner
nallehbre

nallehbre


Antal inlägg : 35
Registration date : 08-12-29

mage som vill joina Empty
InläggRubrik: Sv: mage som vill joina   mage som vill joina Icon_minitimetis jan 20, 2009 1:18 am

Ser bra ut, Välkommen
Till överst på sidan Gå ner
 
mage som vill joina
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage Apply
» 80 Blood elf mage
» 80 Undead Mage
» Frostfire mage :)
» Arcane Mage, Chim

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: