Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 Marksman hunter

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Trionuni
Gäst




80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimelör feb 21, 2009 1:14 am

Karaktärens Namn: Trionunix

Karaktärens Klass: Hunter

Karaktärens Specc: Marksman, men kan specca om om det så önskas Smile

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har):

Experiance med nuvarande karaktär: Naxx10, OS10&25, WG10&25 klarade och 2,5 wing av Naxx 25 klarat.

Allmän Raidexperiance: Lite Pre TBC raids, men det var ej så mycket Wink

Tider online: Vardagar från 16.30. Fredagar, Lite på Lördagar och ibland Söndagar.

Kan Raida mellan dom här timmarna: 19.00 - 22.00 på vardagar. Och nästan vilken tid som hälst på helgerna Smile

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: Lördagar och Onsdagar kan bli problem att raida för där ligger mina andra fritidsaktiviteter Razz

Vad du förväntar dig av guildet: En trevlig guild som man kan känna sig hemma i, med roliga raids med progsess Smile

Varför vill du vara med i guildet?: För det verkar som en bra guild vad jag har hört från kompisar som är med Smile
Till överst på sidan Gå ner
Trionuni
Gäst




80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Armory link   80 Marksman hunter Icon_minitimelör feb 21, 2009 1:22 am

Armory link: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Trionunix
Lyckades falla bort i första posten Wink
Till överst på sidan Gå ner
Legendar
Gäst




80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimelör feb 21, 2009 3:43 pm

Duktig hunter Smile

Vore kul att lira med sin irl buddy ;>
Till överst på sidan Gå ner
zetath




Antal inlägg : 8
Class : shaman
Ras : orc
Registration date : 09-02-07

80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimelör feb 21, 2009 4:35 pm

wohoo ännu en bb! ja rekomenderar han starkt
Till överst på sidan Gå ner
thozur




Antal inlägg : 10
Registration date : 09-01-28

80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimemån feb 23, 2009 10:14 am

håller med, han e riktigt duktig
Till överst på sidan Gå ner
Trionuni
Gäst




80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimemån mar 02, 2009 3:37 pm

Är det någon officer som har kollat igenom applien? Isåfall kan ni whispa mig ingame eller skriva en reply här, om hur jag ligger till Smile
Till överst på sidan Gå ner
Woldegar




Antal inlägg : 10
Registration date : 09-01-28

80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimemån mar 02, 2009 4:29 pm

Ska jag vara ärlig så är officerarna inte särskilt snabba på att svara på applies (men det kommer säkerligen att bli ändringar på det), så jag föreslår att du whispar någon av följande officerare ingame: Nallehbre, Maazw, Pirjjo, Bubblanw, Darkpawn eller Härskarosten, och antingen så frågar du om de har kollat på din apply eller så ber du dom göra det.
Till överst på sidan Gå ner
nallehbre

nallehbre


Antal inlägg : 35
Registration date : 08-12-29

80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitimemån mar 02, 2009 10:08 pm

Vi har just invitat ett flertal hunters till guilden och jag hänvisar dig till Maazw för att höra hans åsikt, Jag tror inte att vi behöver en till för stunden
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 Marksman hunter Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Marksman hunter   80 Marksman hunter Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
80 Marksman hunter
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter LF guild
» Survival Hunter
» Woldegar Hunter apply
» Jossan surv hunter

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: