Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Woldegar Hunter apply

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Woldegar




Antal inlägg : 10
Registration date : 09-01-28

Woldegar Hunter apply Empty
InläggRubrik: Woldegar Hunter apply   Woldegar Hunter apply Icon_minitimeons jan 28, 2009 9:54 pm

Karaktärens Namn: Woldegar

Karaktärens Klass: Hunter

Karaktärens Specc: 0/15/56 survival, bästa dps speccen atm

Karaktärens länk till armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&n=Woldegar

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): Har ingen mer gear än den jag har på mig förutom 2 pvp delar.

Experiance med nuvarande karaktär: Det här är min första och ända höglevlade karaktär så jag har mycket experience med den här karaktären.

Allmän Raidexperiance: Spelade pvp i tbc så ingen raid experience därifrån men har progressat mycket med Bloodbound så OS 10/25, WG 10/25, 11/15 bossar i naxx 10 manna och cirka 10 bossar i naxx 25 manna. Fast om man räknar ihop 10 och 25 manna naxx så har jag clearat alla bossar och kan därför tacts till alla också.

Tider online: Inga speciella tider, men på vardagarna så kan det ibland bli från när jag slutar skolan till senare på kvällen (då får man räkna med att jag är afk litegrann också pga. att jag inte pallar sitta så länge i streck). På helgerna är jag ofta online till raids, men det kan bli så att jag är offline på kvällen.

Kan Raida mellan dom här timmarna: Kan raida vilka tider som helst Wink

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: -

Vad du förväntar dig av guildet: Att få ha en trevlig spelupplevelse med en ny guild och att få progressa lite med nytt trevligt folk.

Varför vill du vara med i guildet?: Har två IRL kompisar som känner några ur denna guild och dom säger att det är en riktigt trevlig guild med mycket progress osv. + att det är en svensk guild Wink
Till överst på sidan Gå ner
 
Woldegar Hunter apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hunter LF guild
» Survival Hunter
» 80 Marksman hunter
» Jossan surv hunter
» Lock apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: