Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 80 Blood elf mage

Gå ner 
4 posters
FörfattareMeddelande
Cyberdog
Gäst




80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimesön jan 11, 2009 2:41 pm

Karaktärens Namn: Cyberdog

Karaktärens Klass: Mage

Karaktärens Specc: Frostfire ( 0/53/18 )

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): Har bara en jäkla massa level 70 pvp gear, vilket inte kommer till användning så ofta.

Experiance med nuvarande karaktär: Skapade den här magen bara ett par månader innan Wotlk, därför ser reputation ut som den gör bland vissa factioner. Har sedan tidigare en hunter som var min main från början, men fick låna en kompis mage under ett par veckor och fastnade direkt.

Allmän Raidexperiance: Har raidat och clearat allting upp till och med TK, The Eye innan Wotlk. Sedan expansionen kom har det blivit mest 10-manna raids pga dåligt deltagande från min förra guild.

Tider online: Vardagar, allt mellan 12-22. Helger, dygnet runt mer eller mindre.

Kan Raida mellan dom här timmarna: Vardagar, från 16 till 22. Helger, dygnet runt.

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: Vardagar efter 22

Vad du förväntar dig av guildet: Har inte så stora förväntningar på guilden direkt, bara att den är aktiv och att medlemmerna vet vad de sysslar med och respekterar en för den man är Razz

Varför vill du vara med i guildet?: För att jäklas med Usp, haha. Nej, men verkar vara en bra guild med aktivt folk, och varför skulle man inte vilja vara med i en sån guild?
Till överst på sidan Gå ner
Cyberdog




Antal inlägg : 4
Age : 33
Class : Mage
Ras : Blood elf
Registration date : 09-01-11

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimesön jan 11, 2009 4:35 pm

Till överst på sidan Gå ner
Nebulon

Nebulon


Antal inlägg : 29
Class : Mage
Ras : Troll
Registration date : 08-12-29

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimesön jan 11, 2009 4:49 pm

Ser bra ut imo.
You get my vote Razz
Till överst på sidan Gå ner
Maazw

Maazw


Antal inlägg : 41
Class : The One And Only
Ras : Troll
Registration date : 08-12-29

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimesön jan 11, 2009 5:09 pm

Med tanke på att du bara raidar till 22.00 så måste vi nog säga nej till dig, såg bra ut annars.
Till överst på sidan Gå ner
Cyberdog




Antal inlägg : 4
Age : 33
Class : Mage
Ras : Blood elf
Registration date : 09-01-11

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimesön jan 11, 2009 5:35 pm

Skulle kunna raida längre än 22 beroende på vilka dagar det rör sig om. Mitt schema ändras från vecka till vecka, så ibland kan jag sitta uppe hur länge som helst, medan jag vissa dagar kan behöva gå tidigt.
Till överst på sidan Gå ner
Plagued

Plagued


Antal inlägg : 34
Age : 37
Class : Death Knight (Tank)
Ras : Tauren
Registration date : 08-12-30

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimemån jan 12, 2009 1:16 am

jag anser att Cyberdog verkar vara en serigös kille iaf. Så själv tycker jag han borde få en Trial minst
Till överst på sidan Gå ner
http://www.starvault.se
Cyberdog




Antal inlägg : 4
Age : 33
Class : Mage
Ras : Blood elf
Registration date : 09-01-11

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimemån jan 12, 2009 11:48 pm

Plagued skrev:
jag anser att Cyberdog verkar vara en serigös kille iaf. Så själv tycker jag han borde få en Trial minst

Tjej, faktiskt Razz
Till överst på sidan Gå ner
Plagued

Plagued


Antal inlägg : 34
Age : 37
Class : Death Knight (Tank)
Ras : Tauren
Registration date : 08-12-30

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimetis jan 13, 2009 12:01 am

Cyberdog skrev:
Plagued skrev:
jag anser att Cyberdog verkar vara en serigös kille iaf. Så själv tycker jag han borde få en Trial minst

Tjej, faktiskt Razz

hahah okej då ber jag om ursäkt ^^

Jag tycker denna tjej förtjänar ett försök iaf ;P
Till överst på sidan Gå ner
http://www.starvault.se
Cyberdog




Antal inlägg : 4
Age : 33
Class : Mage
Ras : Blood elf
Registration date : 09-01-11

80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitimetis jan 13, 2009 1:24 pm

Hur ska man tolka alla svar? : p
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





80 Blood elf mage Empty
InläggRubrik: Sv: 80 Blood elf mage   80 Blood elf mage Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
80 Blood elf mage
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Undead Mage
» Frostfire mage :)
» Mage Apply
» mage som vill joina
» Arcane Mage, Chim

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: