Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Frostfire mage :)

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Flame
Gäst




Frostfire mage :) Empty
InläggRubrik: Frostfire mage :)   Frostfire mage :) Icon_minitimetor feb 19, 2009 9:26 pm

Karaktärens Namn: Flamegirl

Karaktärens Klass: Bloodelf Mage Female

Karaktärens Specc: just nu är jag Pvp specc men speccar självklart Pve om jag får joina er Smile o då blir de frostfire specc :D

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har):

Experiance med nuvarande karaktär: hela Naxx 10 man men 25 fram till sappiron och kel, hela Sath 25 och 10man, VoA 10 och 25, Maly 10

Allmän Raidexperiance: det som står här ovan :D

Tider online: Sitter typ alltid online på någon char på haoma, kanske inte alltid på main men finns tillgänglig på mina alts annars. ^^ men är så ofta som möjligt inne på min main Smile

Kan Raida mellan dom här timmarna: från klockan 18.00 o sen frammåt.

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: beror på, kan komma någon dag i veckan som jag måste hardcore plugga Smile

Vad du förväntar dig av guildet: Imba progress och inget slack när vi håller på me raiden, alla ska vara fokuserade

Varför vill du vara med i guildet?: Jo för att jag känner nåra i guilden som jag har kört förut med från BB som jag vet är bra o fokuserade Smile, och så vill jag börja raida nu för jag har haft ett break men är väldigt taggad nu för RAID! xD
Till överst på sidan Gå ner
zetath




Antal inlägg : 8
Class : shaman
Ras : orc
Registration date : 09-02-07

Frostfire mage :) Empty
InläggRubrik: Sv: Frostfire mage :)   Frostfire mage :) Icon_minitimefre feb 20, 2009 12:08 am

super nice ! har kört mycke förut me flame och vet att han kan
Till överst på sidan Gå ner
Legendar
Gäst




Frostfire mage :) Empty
InläggRubrik: Sv: Frostfire mage :)   Frostfire mage :) Icon_minitimelör feb 21, 2009 3:46 pm

Yey! Flame gammal bloodbound snubbe Duktig och skillad
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Frostfire mage :) Empty
InläggRubrik: Sv: Frostfire mage :)   Frostfire mage :) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Frostfire mage :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 80 Blood elf mage
» 80 Undead Mage
» Mage Apply
» mage som vill joina
» Arcane Mage, Chim

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: