Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Fury Warrior Apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Candlema
Gäst




Fury Warrior Apply Empty
InläggRubrik: Fury Warrior Apply   Fury Warrior Apply Icon_minitimesön feb 01, 2009 7:24 am

Karaktärens Namn: Candlemaker

Karaktärens Klass: Warrior

Karaktärens Specc: Fury 19/52/00

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): Har lite blått/epic tank gear.

Experiance med nuvarande karaktär: Naxxramas 10 man fram till sapphiron, OS 10/25, VoA 10/25.

Allmän Raidexperiance: Har clearat allt förutom malygos och hela naxx 25man med min gammla elemental shaman. Har även spelat en Alliance warrior i tbc upp till ZA.

Tider online: Slutar skolan ca 16.00 därefter gymmar jag. Så ca 17-23 på vardagar, nästan hela dagarna på helger.

Kan Raida mellan dom här timmarna: 18-23

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: Håller på att ta körkort just nu, har 3 lektioner kvar (mån, ons och mån nästa vecka ändå.

Vad du förväntar dig av guildet: Bra progress, trevligt folk och ha roligt :D

Varför vill du vara med i guildet?: För att mina tidigare guilder har haft lite risigare progress och jag vill testa på något nytt =)
Till överst på sidan Gå ner
Candlema
Gäst




Fury Warrior Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Fury Warrior Apply   Fury Warrior Apply Icon_minitimesön feb 01, 2009 7:30 am

sry, glömde armory.
Till överst på sidan Gå ner
Candlema
Gäst




Fury Warrior Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Fury Warrior Apply   Fury Warrior Apply Icon_minitimesön feb 01, 2009 7:32 am

Känns jävligt dumt att gör 3 poster, men det buggar och är inte registrerad så jag kan inte editera. Sry för detta.
Till överst på sidan Gå ner
Nebulon

Nebulon


Antal inlägg : 29
Class : Mage
Ras : Troll
Registration date : 08-12-29

Fury Warrior Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Fury Warrior Apply   Fury Warrior Apply Icon_minitimesön feb 01, 2009 2:36 pm

Forumets automatik verkar inte gilla armorylänkar då folk har haft problem med detta förut.
Till överst på sidan Gå ner
Darkpawn




Antal inlägg : 18
Registration date : 08-12-29

Fury Warrior Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Fury Warrior Apply   Fury Warrior Apply Icon_minitimesön feb 01, 2009 5:03 pm

Nebulon skrev:
Forumets automatik verkar inte gilla armorylänkar då folk har haft problem med detta förut.

Automatik? w00t
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Fury Warrior Apply Empty
InläggRubrik: Sv: Fury Warrior Apply   Fury Warrior Apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Fury Warrior Apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Zipher fury warrior
» Furry Warrior apply
» Prot warrior
» Warrior (har gear för alla speccs)
» Shaman Apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: