Nothing Ventured
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Nothing Ventured

Nothin gained~
 
HemPortalLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Shaman Apply

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Cenzor1
Gäst




Shaman Apply Empty
InläggRubrik: Shaman Apply   Shaman Apply Icon_minitimetis feb 03, 2009 6:55 pm

Karaktärens Namn: Cenzor

Karaktärens Klass: Shaman

Karaktärens Specc: Elemental atm men resto är min mainspecc.

Karaktärens länk till armory:

Andra gear sets och stats i dom(tank / heal / dps, etc. om ni har): Har nästan full epiq healing gear och ligger på runt 1800 spellpower. Jag kör också med det gearet som elemental eftersom jag inte har lirat som det seriöst än. Ligger på 3k dps obuffad.

Experiance med nuvarande karaktär: I tbc: kara, ZA, gruul, maggy, Tk, SSC. I wotlk: Naxx 10-man, Naxx 25-man 12/15, OS 10 och 25-man utan några drakar.

Allmän Raidexperiance: Samma som ovan förutom lite kara med en warrior.

Tider online: 16.00-22.00 på vardagar och i princip hela dagen på helger.

Kan Raida mellan dom här timmarna: 18.00-22.00 på vardagar, 18.00-01.00 på helger.

Kan inte raida de här dagarna/Tiderna: Kan inte raida på måndagar och onsdagar eftersom jag har träning då och sen efter 22.00 på vardagar.

Vad du förväntar dig av guildet: Progress, ha kul och seriösa spelare.

Varför vill du vara med i guildet?: Eftersom jag har hört gott om spelarna i guildet + att några av mina kompisar från min förra guild, Bloodbound, är med i ert guild.

Övrigt: Jag har spelat som resto hela tbc och wotlk och skulle gärna vilja testa på någon av dps speccerna. Jag hörde från Thozur att ni inte har någon enchancement shaman i guildet. Tyvärr har jag inget enhancement gear, men ifall ni skulle vilja ha mig som det så tokgearar jag =). Men jag kör den speccen som behövs mest.

Mvh Cenzor
Till överst på sidan Gå ner
 
Shaman Apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» enhancement shaman! kraaam!
» Lock apply
» Retardin Apply
» Grimstrom Apply
» apply För guilden

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nothing Ventured :: Applies-
Hoppa till: